Stilla kväll och sommarregn

image219 
image221

image222
Bilder från Deviantart


Filerna fixade sig tillslut, så nu har jag typ hälften av min musik på datorn. Men det saknas en hel del, som jag måste fixa imorgon, för på fredag så ska jag åka HEM! :) Jon sitter och ser på Beck. Gunvald är en riktigt tuffing, indeed <3. Pappa har somnat med datorn i knät och jazz i öronen. Mamma sitter uppe och knappar på datorn och tvättmaskinen surrar och låter i källaren. Ibland åker ett tåg förbi eller ett plan flyger över huset. Ibland trummar ett stilla sommarregn på taket. Onsdagskväll. Jag kollar runt på bilder och surfar allmänt. Mest för att leka med min nya kompis. Det är som när man var liten och fick en ny leksak eller ett nytt lego. Man vill bara leka eller bygga, så fort man gör någonting annat så längtar man bara tills man får leka igen. Hej Henning! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0