The tasty truth about Surströmming!

Ja, sitter här i köket. Vi har lite gäster och sådär. Vi har haft youtube maraton! Det är en fördel med latop, man kan slänga fram den som partyunderhållning (om folk är mer eller mindre nyktra alltså). Vi har då haft surströmmingsmiddag nere på bryggan. Det var väldigt mysigt och sådär. Först har vi då doften, den var hiskelig. Inte sååå hemskt, men den var äcklig. Gammal fis, eller typ bajs. Något sånt. Inte så kul. Den är liksom i lägenheten som en svag känsla av något riktigt otäckt. Sen har vi då smaken, som skulle vara god. Men... nej. Det var inte gott. Usch. Jag trodde verkligen att jag skulle gilla det, men det gjorde jag inte. Jag är besviken. Omanligt av mig. Buhu. :( Men men.. jag tror inte jag tänker prova det igen på ett tag. Nu är snart batteriet slut, så jag ska sluta blogga härifrån kökssoffan. Over and out!//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0