Tisdagg

Idag var det ännu en höstdag. Det blåste som tusan, jag kunde knappt öppna dörren imorse. Detta har varit en mycket mysig dag. Åkte till skolan och hade fiollektion först av allt, sen hade vi teater. Det var skitkul! :D Vi fick leka en såndär teaterlek som heter spacejump och det var roligt. Hehe. Jag tror att det kommer bli skitkul med teater!! Har även haft matte C vilket var en pers för min lilla hjärna. Det kommer inte bli lätt.. matte C... hmmm.

Agnes och Ella har varit här och druckigt te. Vi drack tre kannor. Myyycket te. :) Mycket trevligt.

Sitter och funderar på vad jag ska äta till middag. Återigen är jag för trött och har för ont i magen för att orka fixa mat. Nicht gut. Jag är mätt av alla mackor och allt te, men på ett väldigt "tomt" sätt. Måste äta maaaat. Men vad? Får man äta sojakorv med bröd om man redan ätit det tusen gånger och ätit sojakorv i skolan? Ja, det får man.

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SPACEJUMP.
åhh. den diggar jag :D

2007-08-28 @ 21:28:24
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0