YES!

image242
Idag på stan mötte mig denna fröjd på flaska, som jag längtat efter i mer än ett halvår. Det var nämligen så att min ex-roomie Natalie hade en sådan underbar duschkräm från Body Shop som doftade persika. Förväntansfull skuttade jag iväg till butiken för att inse att den inte fanns. Va? Tänkte jag. Natalie förklarade att det var en limited edition upplaga. Buhu, tänkte jag, det var ju den jag ville ha. Har flera gånger gått och sniffat på de andra frukterna på Body Shop men inte känt att någon varit lika trevlig som den lilla persikan. Och så då, idag, hör och häpna så STOD det några peache-varor på hyllan med limited edition märket under. Det fanns en shower gel kvar och den tog jag illa kvikt. Hurra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0