Allt ordnar sig tillslut!

Jag åkte till Luciarocken trots allt. Jag kände att jag verkligen ville se banden och att den långa väntan mellan, med allt "mellantjafs" skulle kunna uthärdas i sällskap av trevliga rockstjärnor som jag känner. :) Och hem skulle jag väl komma på något sätt.. hoppades jag.

Hur som helst så var det kul (med de tråkiga partierna emellanåt). Heronic vann, och dom var awsome! No Brakes fick tre pris: bästa basist, bästa gitarrist och bästa trummis. INTE ILLA skulle jag vilja påstå! Så jag var nöjd, och alla var nöjda. :) Sen fick jag skjuts med Pähr (en hyvens man i sina bäst år) ända hem till dörren. Så allt ordnade sig tillslut. Nu är det söndag. Imorgon är det måndag. Julen närmar sig. Och lugnet. Chao//E

pakelitkepepprkaka
Last Christmas (I gave you my heart)
Mitt absolut charmigaste och snyggaste ögonblick.

Kommentarer
Postat av: Liz

snyggaste :)!

2007-12-17 @ 12:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0