Grundlurad!

Jag blev jättelurad igår. Jag har nämligen sovit på luftmadrass här i Linköping sen vi flyttade hit och klagat en hel del på det. Jag har fått jätteont i ryggen, sovit jättedåligt och varit jättesur. Nu när jag kom hem så sa jag till mamma att jag verkligen ville ha en säng och att det var det enda som skulle göra mitt rum lite mysigare. Jag klagade över att det inte kändes ett dugg mysigt och att jag verkligen inte längtade efter att sova i det rummet. Mamma sa att hon förstod och att vi skulle köpa en säng så snart vi fick råd. Jag sa till och med att en madrass skulle vara bättre än den där luftmadrassen. "Men dem kostar också" svarade mamma. Men hon sa att pappa lagat den dubbla luftmadrassen, så det kändes iallafall lite bättre. Så när jag går upp till mitt rum och bereder mig på att se den dubbla luftmadrassen så ser jag:
EN SÄNG!

Dem hade lurat mig hela tiden och lät mig sitta där och klaga och gnälla! Jag blev verkligen jätteförvånad!! Jag kunde knappt tro mina ögon. Så bra på att luras som mina föräldrar är det nog inte många som är. Det känns jätteskönt att ha en riktig säng iallafall!! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0