I'll run you down like a marathon

Hej mitt herrskap!image338
Jag är i Linköping  och det är ju helt och hållet spännande på sitt eget sätt. Eller egentligen inte. Sitter i fåtöljen i vårt stora rum nere och lyssnar på lite blandad musik, just nu Jeffan. Har inte gjort speciellt mycket nytta idag. Har ätit god julig lunch, gravad lax, potutis, hovmästarsås och ägg. Med julmust! Yum! Sen så har jag, mams, Petter och Jon spelat texas hold'em och jag kom 2a. Mamma vann och det var första gången hon spelade. :)

Det jag försöker säga är väl ganska mycket att jag inte har något att säga.

Jag vill se Guldkompassen! Fast jag vill läsa om boken först! Snart kommer ju nya narnia på bio också!

Vad ska man önska sig i julklapp?

Nästa vecka är Lucia det kommer bli.. hektiskt. Som vanligt. Men jag tar en tag i taget och hoppas på det bästa. Typ. Men jag skjuter upp en del viktiga saker och hur smart är det på en skala? Inte så smart. Men det är fett vanligt känns det som.






Nej, nu är det nog med snack om ingenting.

Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0