Mellandagsrean är över oss.. eller?

myrorna

Igår tog jag, mamma och petter en sväng ner på mellandagsrean som det hetsas så mycket om nuförtiden. Men det var lite som vanligt, man titta mest på vårnyheterna och det som var på rea för konstiga storlekar, fortfarande dyrt och oftast ganska fult. Men min lillebror hittade ett par jeans, vilket vi var på jakt efter (fast de var inte på REA såklart).

Men nu har jag varit duktig en stund och skrivit klart en tidsplan för mitt mycket spännande projektarbete. ;) Så nu tänkte jag ta bilen och åka ner på stan och leta efter någon snygg klänning på Myrorna och även gå på jakt efter fler second hand affärer. Kanske drar en repa på det stora köpcentret (Babylons palats, moahahahaha) som heter Ikanohuset och kollar in rean där om jag inte hittar någon klänning! Tjing tjong flaggstång!//E

Ps! Imorgon är det Uppsala som gäller. Spännande.. Men jag längtar efter att hänga med DIG och vi kommer ha kul som vanligt! Ds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0