Nu tänder vi första ljuset..

Glad advent! :) Igår var en väldigt trevlig dag! Jag tog det lugnt, städade, diskade gjorde lite saker som måste göras och myste. På kvällen åt jag först middag hemma hos Agnes med en massa folk. Veg tacos, det var mycket trevligt!! :D Sen gick jag, Agnes och Karin ner till Engelska puben för att sjunga en kareoke låt med Agnes Hö :) Vi valde "Oh Boy" med Peps Persson. Det var en hit. Speciellt vår dans under mellanspelet. :)

Idag har jag varit på julskyltning och jag måste säga att julstämning börjar infinna sig. Att jag precis kollade på andra avsnittet av julkalendern gjorde att den höjdes ännu ett snäpp faktiskt.

En sak som är trist är att den jättefinfina vintern har regnat bort och blivit decemberslask. Sorgligt! Inget knarr under skorna, bara plask. Usch! Men idag var det iallafall så varmt att det räckte med min pippi-tröja (ingen jacka behövdes alltså!) Nej, nu ska jag vänta på att Emma kommer hem. Ska kolla på van veeteren och äta kladdiskakis! Chao//E

Kommentarer
Postat av: linda

advent - yes!
jag saknar dig.
och är stressad.
och min hjärna känns som havregrynsgröt ungefär.

hej! (:

2007-12-02 @ 20:49:15
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se
Postat av: moa

O boy vad jag gillar din blogg :D kolla gäran in min:D

2007-12-04 @ 17:56:27
URL: http://moagustafsson.blogg.se
Postat av: Jonas

Sweet, längtar lite till jul faktiskt, eller mest till nyår. Hoppas det blir en välsignad jul i år.

kram

2007-12-04 @ 23:00:43
URL: http://caughtaglimpse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0