Snart bär det av.. :)

Åhhh jag kan knappt vänta till att få komma hem till vårt julmysiga hus i Linköping och bara slappa!!! Har precis packat och städat klart. Det går rätt snabbt när man väl gör det..

Jag tyckte jag var helt fantastisk på att packa när jag fick plats med både pysselsaker, kläder, nessesärer, kameror och allt i samma väska. Men nu jag jag insett dels att den väger ETT TON och att jag missat vissa saker så nu vet jag inte om jag kommer få lov att skippa en tjocktröja.. SORG! Jag vill ju ha både pippitröjan, den långa gråkoftan och den übervarma grå koftan. Men ja, två grå koftor kanske är lite overkill. Men jag vill! Jag ska nog kunna stuva ner de där sista sakerna också.. man får sätta sig på väskan när man drar igen.. eh :)

Nej, så småningom ska jag dra min ENORMA väska till busshållsplatsen, det kommer sannerligen bli ett äventyr i sig. Sen är det tåg med storebror som gäller. Framåt 22 tiden är jag nog hemma! //E

   
Jag och mina kära knäckebröder ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0