Je ne comprande pas. C'est la vie.. ma vie.

Eeehh. Konstigt konstigt. Jag känner mig mestadels störd i huvudet. Störd fisk som Agnes skulle ha sagt, jag känner mig som en störd fisk. En fattig fisk, dessutom. Men tydligen en fisk med bra bildbetyg, överraskande.. ja!

Vet inte riktigt någonting egentligen. Har svårt att känna för allt är liksom inte där det ska vara. Inte på plats. Jag stämmer inte överrens med tiden som går och livet som fortsätter. Jag ligger efter.. det är därför man blir åksjuk på morgonen. För att huvudet inte hänger med. Det är samma sak när hjärnan inte följer med tiden, man blir åksjuk. Fast på ett stört sätt.

Jag vet inte och jag orkar inte. Tillråga på allt så är mina frimärken försvunna, hur ska jag då kunna skicka brev? 5,50 kr per styck, har jag inte råd med. Nu ska jag inte gnälla mer om den saken. Inget annat heller för den delen. Jag ska stänga av denna kanal till omvärlden och leta mig ner bland kuddar och drömmar. Kanske försöka få hjärnan på banan, kanske inte. //E


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh elin!
jag saknar dig så sjukt mycket, men mars är inte så långt borta.vi får höras snart och bestämma mer specifikt när du kommer och sånt.
har en liten ide. du känner inte för att gå på teater på lördagen kl.2. Djungelboken på stadsteatern lär vara sjukt bra, och det kostar typ 95 kr.. . men tyvärr fanns det typ inga platser då:/ men , något kasnke vi kan göra! förutom regina konserten. bio kanske (:

LOVE !

2007-02-13 @ 20:05:24
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0