Solen är inte en måne och månen är inte en sol

Alla fina kommentarer på mitt förra inlägg gjorde mig alldeles warm and fuzzy. Tack tack tack, tusen gånger och tusen gånger igen. Tack för alla värmande ord, alla high fives, alla kramar, fina sms, små telefonsamtal, bra idéer och att ni finns. Varje dag. Tack!
Vara sämst på bowling, men glad ändå. Dricka hemgjord cappuccino och rulla chokladbollar. Här går jag på lustigfot. Skratt som känns bra, innifrån. Det är de små sakerna som gör det. Dagens sanning.

Tomhet de luxe, det är för att du är borta! Men ändå ett hemmahörande, ett tillhörande, ett fin liten känsla som bäddar och stoppar om. Känslan är känslan av vänner! Jag är lyckligt lottad. (:
Bror min är inte en måne
och jag ser ut som en sol

Kommentarer
Postat av: AGNES

IHH! Melonia är verkligen nipprigt bra!
"Här går jag på lustigfot!" GAAHAHA!
Jag blir varm i magen när jag tänker på det :)
Sådanahär dagar behövs väldigt mycket. ("Vi måste akta varje bit!"
MMMMMM!

2007-02-07 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0