You laugh until you cry, you cry until you laugh.

Konstigt är ordet. Och sorgligt. Jag vet inte, men jag saknar. Mycket.. hela tiden. Varje dag. En massa saker. Vissa av dom finns inte längre. Som din värme. Som dina händer. Som dina ögon. Finns inte.

Fina orden, som gjorde mitt hjärta lättare med tyngre. Jag hade mening. Jag var betydelsefull. Jag spelade roll. Stackars dom som saknar.. typ.

Du finns. Du är någon. Din värme, dina händer, dina ögon. Många finns kvar. Fina många många. Det börjar på V och är fin fin fint. Men jag vet inte och orkar inte. Kanske måste jag vila och sova. Men allt blir bara värre istället för bättre.

Men alltid kommer nätterna vara värst. Nätterna är alltid värst. Inte för att de är ensamma på ett vanligt sätt, utan för att de ensamma på ett ovanligt sätt. Det är mörkt också. Mörkt och ensamt på fel sätt. Den som ska vara där.. är inte där på rätt sätt. På ett sakna sätt. Borta borta borta borta. Jag vet inte och orkar inte... inte nu. Sen.. Sen orkar jag. I'll be fine, just give me time. Time.. there's allways time. 

Fuck it all. 

And everyone must breath
until their dying breath.
 

Kommentarer
Postat av: emma

DU ÄR BETYDELSEFULL!

2007-02-06 @ 13:41:25
URL: http://tjing.blogg.se
Postat av: amanda

åh elin. dina bloggar har en tendens att få mig att gråta nu för tiden.
du är stark elin, det har jag alltid tyckt.
när jag träffar dig i mars ska du få en stor fet kram.

2007-02-06 @ 16:01:56
Postat av: L

älskade elin.
du är fantastiskt fin och jag önskar att jag fanns däruppe hos dig om nätterna när det är mörkt. instämmer med amanda, du är sjukt starkt.

jag saknar dig och i mars mars mars !! då blir det du och jag .

2007-02-06 @ 18:53:20
Postat av: agnes

DU spelar väldigt stor roll. DU är väldigt betydelsefull. DU gör mig alldeles varm i magen.
Sova är bra. Men när du är vaken så vill jag hjälpa om jag kan. Vi kan baka, titta på disney, gå på friskis eller vad som helst! (OXYTOCIN!)
Du är så fenomenalt bra!
KRAAAM!

2007-02-06 @ 20:36:07
Postat av: Hannah

Hej mars!
Mars är värsta grejen!
Vecko hopp, ja tack! Det vore underbart. Eller bara en dag i backen? med varm choklad kanske?

Den nya marabou daim är feting god iallafall?
Kanske någon dag?

Du är bra. Hej.

2007-02-06 @ 20:36:57
Postat av: agnes

DU spelar väldigt stor roll! DU är väldigt betydelsefull! DU gör mig alldeles varm i magen!
Sova är bra. Vila är bra. Och jag vill alltid hjälpa dig om jag kan! Vi kan fika, baka, titta på disney, gå på friskis eller vad som helst! ÅH, jag vill att det ska bli bättre och inte sämre.
Du är så fenomenalt bra!
KRAAAAAAM!

2007-02-06 @ 20:41:57
Postat av: ella

KLEEEEEEEEEEEEM! hjärta hjärta hjärta

2007-02-06 @ 22:14:18
Postat av: LOLLZ

jag gillar ju dig i alla fall. Så det tycker jag inte att du ska glömma. För då, kan det bli jobbigt! Kom ihåg Elin, det är NU det händer!! Även om det kommer bli krångligt, så händer det. på sitt egna lilla jävliga vis. Men det blir nog bra i slutet, ska du se. KÄRLEK!

2007-02-07 @ 20:06:38
URL: http://gitaroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0