Lista: Nyårslöften 2007

  • Jag ska tänka på rättvisemärkt och ta mitt ansvar som en rik konsument i västvärlden! (var på ett föredrag om det på Livsis, blev mycket inspirerad)
  • Bara äta godis på helgen, dvs Lördag-Söndag. Eftersom jag oftast äter godis på Fredagar så kommer det innebära att jag knappt äter godis alls! :) Men genom att säga att jag FÅR äta godis Lördag-Söndag så känns det mycket enklare att klara!
  • Bli bättre på att skriva brev, för det är kul och ett bra sätt att hålla kontakten. So watch out! :)
  • Börja med mina fotoalbum som jag tänkt göra i evigheter. Bl a: Konfan, Livskraft 05-06 och 06-07 och Litauen och Spanien resorna.

Dessa löften tänker jag hålla, så det så! :) I mitt liv finns det inget som heter att bryta nyårslöften (eehmm)!

Peace and love//e

Kommentarer
Postat av: L

fina löften, och hoppas att jag kan förvänta mig ett fint brev (:

du är underbar! wow.

2007-01-02 @ 23:53:10
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0