Lista: Saker som gör mig glad

  • Kramar. Fick många kramar igår och det kändes bra.
  • Komplimanger. :)
  • Dalawrap, Ice Cream Float och en massa skratt på Slaggis.
  • Hasse Ö på friskis.
  • Fina papper och fotografier
  • Brev i postlådan från fina vänner
  • Nya stövlar (Vad man än sätter på sig för slusk, som idag jeans och en stor grå stickad polo, så ser det snyggt och stylish ut när man har snygga stövlar.)
  • Agnes som sjunger: Penseln och jag, välbehag.
  • Love love love
  • Elsa Beskow och Astrid Lindgren

Kommentarer
Postat av: AGNAN

JAA! Allt detdär gör ju mig glad också (speciellt när jag själv sjunger "penseln och jag - välbehag"...)! Och så är jag väldigt glad att dududu är tillbaka i Falun efter en hel vecka i Malung. JAJAMENSAN, SÖTISSÖTISSÖTIS.
PUSSPUSSPUSS!

2007-01-23 @ 22:36:57
Postat av: Bohemica

Kramar är alltid mysigt! Kram!

2007-02-04 @ 16:58:40
URL: http://bohemica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0