Mina mina fina fina

Jag är glad någonstans inne i mig, jag känner det. Mitt i allt ledsen.. mitt i allt vakum så finns det något glatt. Jag sa till någon att det kändes som om jag var inne i en snökula. Det är liksom dämpat, tyst.. lite ensamt ibland. Men man ser ut. Vet ni varför jag är glad någonstans? Jo, för jag har så många fina vänner. De finns där och säger: Hur mår du? Jag saknar dig! Jag tänker på dig! Jag vill ge dig en kram, jag vill hålla dig i handen. Sådant gör att man känner sig älskad. Det är fint. Alla mina fina fina vänner, ni är mina mina fina fina. Ni är glittret inne i snökulan som gör att allt blir sådär glittrigt och fint, när någon skakar om kulan.  Tack! (:

snowglobe

Kommentarer
Postat av: L

LOVE!

2007-01-19 @ 12:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0