Veckans rätter!

Ja, både igår och idag så har jag "svängt ihop något", som man brukar säga. Hör och häpna, men jag tycker det är kul att laga mat. Trodde aldrig jag skulle erkänna det, men nu är det gjort.
Igår lagade jag: Fullkornsmakaroner och spagetti med tonfisk- och makrillssås med paprika och kryddor. Idag gjort jag: Kycklingkebabburritoröra-wraps med paprika, gurka, tomat och gräddfil. Yum yum! :D Ska inte ens börja tala om chokladmilkshaken och blåbärs-hallonsmoothien som jag och Emma skapade härom dagen. :) Mat är kul, faktiskt.


Har suttit och knåpat med svenskan nu, usch.., det gick ingevidare. Men men.. imorn är det återigen sovmorgon. Skönt. Då ska jag åka hem till Malung också. Pussandhug//Elin the desperate housewife.. or not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0