Jag är helt beroende av hjältar!!

Idag=sista dagen på jobbet. YAAAAAAAAATTTTAAAAAA! Jag klarade det! Jag är finished. Jippie! Jag kommer vara ännu gladare när allt jobb är slut. Veckan30, då kommer jag var jätteglad. Men nu är jag också jätteglad. :) Får vara ledig i flera dagar. Ta det lugnt, samla kraft.

Jag har ett nytt beroende, nämligen tv-serien Heroes! Så fruktansvärt bra. Vilken story! Varje avsnitt är en nagelbitare. Allt är så smart upptänkt och så smart skrivet. Så spännande, åh så spännande. Tyvärr har jag typ sätt allt nu.. har ett avsnitt kvar. Sen finns det liksom inget mer. Shit, hur ska jag överleva? Det är frågan.

image197


Imorgon kan ni räkna med att se mig på nätet, för då ska jag slappa. Dvs dator, TV kanske lite scrapbooking. Blir det fint väder måntro? Då ska jag bättra på brännan! :) Godnatt, sleep tight!//Henning

PS! Har lyckats messa upp lite med designen på sidan. Regnbågen är temporär, för den är fett störig. Men lite fin också. :) Men jag ska fixa det.. sen! DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0