Jag är kär!

Jag har gått och förälskat mig i en pryl igen. Jag kommer inte ifrån det. Uppväxt med Star Trek och Star Wars. Teknik in my heart. Om någon kunde ge mig en såndär klocka som tjejen i Lost in Space har så skulle jag bli överlyckligt. Den pryl jag är kär i nu är iallafall den här:

sidekick
Det är en Sidekick. Alla i USA verkar ha en. Men tänker den komma till Sverige? NEJ! Hur sjysst är det på en skala? Det är hursomhelst typ en liten minidator med telefon, sms, e-mail och mer. Den billigaste kostar runt 1000 kr. Den är min drömtelefon, på allvar. Kanske vid sidan om iPhone. Men jag vill ha den. Snälla snälla Sidekick, kom till Sverige. NU!!!!!


Men en sak jag är kär i som snart är min är:
amilo

ICH LIEBER DICH! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0