Sista Tisdagen avklarad!

Nu har jag jobbat sista Tisdagen på Malungs Hem. Det är sååå skönt. Nu är det bara onsdag, torsdag och fredag kvar. Känns väl överkomligt. Sen ska jag ha 5 dagar härligt ledigt innan jag börjar jobba på Bullsjön. Så kan det gå när man vill ha pengar!
Idag på jobbet somnade jag både på frukosten och på lunchen. Sa att idag SKA jag gå hem och sova (sa det igår också men fastnade framför datorn). Men så kom jag hem och... fastnade framför datorn. usch.

Nu ska jag iallafall gå och hämta mat och kolla några avsnitt Heroes. Nu ska jag bannemig slappa!!!!

Puss till alla vänner, kram till alla bekanta och face 5 till alla extravaganta! //Henning

Ps! Bilder från Peace&Love finns på http://feelthehype.bilddagboken.se Ds!

Pps! Alla som typ bor i Sthlm, plocka på er en PunkSE tidning med Aftonbladet på torsdag och sök efter en välbekant nuna! Dds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0