Vad gör alla på söndagar?

Söndagar är vilodag och sabbat och hela kittet. Man ska vara hemma och slappa, umgås med familjen eller ja.. jag vet inte. Hur som helst så undrar jag vad människor egentligen gör på söndagar. Internet är som i en död zon, intet nytt, inget att hämta. TV-programen är lika tråkiga som kl 13-15 på vardagar och mobilen är tyst som i graven. Jag kan berätta vad JAG gjort denna söndag:
* Städat och diskat
* Sett på Martha Stewart på Tv4+
* Byggt Belville med Emma, snacka nostaglitripp!!!!! (bilder kommer)
* Hängt lite vid internet, men det är dött.
* Lagat mat till mina bröder. Hej extramamma.
* Bakat brownies
* Ätit brownies
* Kollat på Beck
* Lärt min lillebror att spela Mozart på piano. Tålamod.
* Hänger på internet igen.

Så vad gör du på söndagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0