Det är bara en såndär mulen söndagsförmiddag!

Här sitter jag på mitt rum och väntar. Väntar på att dagen ska fortsätta. Långsamt långsamt. Vill helst att denna söndag ska finnas väääldigt länge. För imorgon är det måndag med sliiit och släääp. För många arbetsdagar och för korta helger. Sitter och tänker på alla personer som jag vill träffa. Alla som jag saknar. Det är inte en rolig tanke. En annan tanke är att "ogräs" är ett väldigt konstigt ord. Vem bestämde att vissa gräs på fel plats skulle vara ogäs. Alltså motsattsen till gräs. Det är som om vissa människor skulle vara omänniskor. Det är helt skumt.

Förmiddag också förresten. För-middag. Före middag. Varför heter det inte ett eget ord. Det är liksom förmiddag middag och eftermiddag. Det kunde ju hetat Ofrial Middag Spexisto Kväll och natt. Eller nått annat. Eller inte alls. haha

MIXTAPE: Tingsek Salem al Fakir  Joni Mitchell m.m

Frukost mina vänner, det kanske är dags? //E

Kommentarer
Postat av: H

JAG SAKNAR DIG!

2007-06-17 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0