Oh snap!

Jag fick alldeles nyss en lite världsångest. Skulle beställa biljett till Peace and Love och tänkte att en e-biljett skulle vara smidigt som tusan. Men så stog det: utsålt!!!! Jag tänkte: NEJ NEJ NEJ! Hade precis suttit och kollat igenom banden och konstaterat att det var HUR MÅNGA SOM HELST som jag bara MÅSTE se! Men så gick jag in på ticnet och där fanns det kvar. Puhu säger jag bara. Nu kan jag gå och lägga mig med lugn. Men jag kan inte riktigt slappna av förän jag har biljetten i min hand!

Några av banden jag bara MÅSTE se:
Blindside
Salem al Fakir
The Ark
Billie the Vision and the Dancers
Damien Rice
Jason Mraz
Miss Li
Slagsmålsklubben
Tingsek
Med många många fler, såklart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0