Så fruktansvärt skönt med ledigt imorgon!

Alla var så pepp på att åka hem till ledigheten att jag och Malin formligen TVINGADES att åka hem en timme tidigare (fast vi inte ville). Dom tog våra verktyg och stack så vi fick snällt cykla hem en timme tidigare. Så kan det gå ibland. Förövrigt har det varit en dag med allvarliga samtal om livets alla stora frågor, YATTA, planer för sommaren och helgen och en humlebegravning (alltså begravning av en humla).

Just i detta nu sitter jag och är nöjd över tre saker.
  1. Imorgon får jag SOVA, fast det är fredag. Det ska bli så skönt, åh så skönt det ska bli.
  2. Jag har sytt en kjol som jag ska ha på mig imorgon. Yatta! :D
  3. Jag ska kolla på ett avsnitt Heroes innan jag somnar. :)

Kommentarer
Postat av: Lizzz

jag förstår din glädje över en extra dags ledighet, jag hade samma. det känns som jag har haft typ ett helt sportlov eller nåt från jobbet :) naaajs.
vi ses på P&L!! :D :D

2007-06-24 @ 17:12:29
URL: http://lizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0