All I ever needed was to eat popcorn with you

Igår blev min hemåkning från Malung ytterst misslyckad. För det första så var det fullproppat på bussen redan i Malung, som tur är gick jag på på stationen så jag slapp stå till Vansbro (jag brukar gå på på Folkhögskolan). Men det var trångt och otäckt på bussen. Jag är lite klaustrofobiskt laggd och gillar inte när det är trångt. Usch. Sen så missade jag bussen från Borlänge-Falun med 2 minuter och fick vänta i 40 minuter. Sedan missade jag bussen från stan och hem med 2 minuter och fick vänta i en timme. Hurray, hurray. NOT! Dessutom var jag SJÄLV och hade inget iPodbatteri. För att lägga grädden på moset så började det snöa asstora flingor när jag cyklade från busshållplatsen så jag var alldeles blöt och kall när jag kom hem. Ajajaj.

Därför kom jag inte riktigt upp imorse, mådde rätt illa, så jag bestämde mig för att stanna hemma och sova. Som tur var så var båda förmiddagslektionerna inställda så det blidde finemang. Hade bild och folkmusik på eftermiddagen. Det var rätt flummigt och flippernipprigt som det ofta är på måndagar i vår klass. :) Men det var najs. :)

Har sedan hemkomsten övat fiol, sång och dessutom ackordanalyserat Aquarius tills på torsdag. Heja heja. Ikväll blir det simpsons och 24. Kanske popcorn? //E


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad jag saknar dig!
ett brev är påväg. fast, jag behöver din adress. kan du inte maila den till mig eller något?

PUSS

2007-03-19 @ 20:19:34
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se
Postat av: Anonym

usch vad jag saknar dig!
ett brev är påväg. fast, jag behöver din adress. kan du inte maila den till mig eller något?

PUSS

2007-03-19 @ 20:19:52
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0