Come on over, watch the late show, stay up talking until 2!

När jag skrev gårdagens inlägg hade jag dukat upp vid köksbordet (framför TV:n) med dator, målargrejor och en stor kanna blåbärste. Det är ju dubbelavsnitt av Simpsons och sedan 24.. som redan blivit riktigt rörigt. Men ändå. Jack Bauer Power liksom. Allting såg ut att leda mot en riktigt trevlig natts sömn. Men icke.. ibland är det inte meningen att man ska gå och lägga sig helt enkelt. Bajs. Men men.. var inte så trött i morse ändå, var glad att det var morgon och jag slapp ligga där ensam i mörkret mer. Typ. Men jag hatar att sakna. Jag saknar fortfarande. Många och mycket.

Men trevlig äro skolan med dess vänner och fränder. Och får som gör "buää buää" på barnkanalen är icke att förglömma. Sitter super oergonomiskt här vid datorn. Vilka är dessa databord (i bibblan) gjorda för? Smurfar? Man sitter böjd som en banan för att tangentbordet sitter så långt ner. Nej fy tusan. Om ca 10 minuter är det fiollektion som gäller, det är bra. Äscha bräscha mandelmäscha! //E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0