Lista: Lördags-saker

  • Jag är en master of drivning (almost). Har denna dag kört till Malungsfors och tillbaka igen. Det ni! :D Dessutom har jag övat på att fickparkera, och det är inte det lättaste. :)

  • Denna dag kom det en från Jehovas vittnen hem till oss och det var lite.. läskigt. Men dom måste ju få berätta sina saker för någon, även om jag helst hade sluppit. Usch!

  • Jag känner mig mer och mer nöjd med min nya design. Det känns piggt  och vårigt! NICE! :D I denna omdesignens yra designade jag om min myspace också! :D

  • När jag blir stor ska jag ha en såhär fin studio som Heather har!
    studio
    Snacka om inspirirerande!!!

  • Ikväll ska jag äta popcorn för det är hiskeligt gott tycker jag!

Ha en trevlig lördag kväll//Elin


Kommentarer
Postat av: emma

Aaag iiih, jag loggar in på min blogg med tanken att jag ska designa om min blogg för att jag är så fruktansvärt trött på den, för att sedan skriva om min lyckade första körabilupplevelse idag, och vad händer när jag kommer in på din sida? Du har ändrat om din blogg och skrivit om din lyckade köra bliupplevelse! Jag vet varken ut eller inte eller fram eller bak.

2007-03-24 @ 23:43:04
URL: http://tjing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0