Mon muskot est fantastique!

Igår var det kafferep, och det blev sannerligen en lyckad tillställning. Vi hade en massa olika bakverk, kaffe, te, fina kläder och en masse trevliga gäster. Women sing the blues, Samba Amigo, Puyo Pop och fin fina klänningar, skjortor och turbaner. Vilken helkväll, jag säger då det! WOW! (ska blogga bilder och sånt senare).

Idag är jag så j*vla pepp!!! För första gången på typ 2 månader känner jag värsta energin att göra saker. Så jag har skrivit en lista på allt jag ska göra idag. Läxor, städa och sånt. Har redan avklarat en hel del. Så ikväll ska jag kolla på melodifestivalen, äta choklad och popcorn och vara alldeles lugn eftersom jag gjort allt som jag brukar stressa upp mig över! Så, vi ses.. jag är på G!!! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0