Stanna tiden! Jag har missat mig!

Ibland så känns det inte bra att komma tillbaka efter ett lov. Grejen är den att jag inte hinner... Tiden räcker inte till. Pengarna räcker inte till. Jag räcker inte till för att få pengarna och tiden att räcka till. Jag hinner inte prioritera, jag hinner inte välja, jag hinner inte ta ha om mig själv och framförallt hinner jag inte tänka. Jag hinner inte sova, jag hinner inte orka. Gaaaah. Kan någon bara stanna mig?? Jag ligger fortfarande inte fas. Jag är ur fas. Bredvid, så att säga... bredvid mitt liv. Jag ser allting passera... och jag hinner inte med.
Detta är alltså dagens frustration. Det som får mig att sucka, klaga, gnälla och skrika. Och hitta på små sånger om hur mycket jag hatar och vill döda. Detta är nu inte sant, jag vill varken hata eller döda. Jag vill älska och leva. Men tyvärr, just nu hinner jag inte det.

Det kommer bli bättre snart. "All my friends say that of course it's gonna get better gonna get better. Better better better better". Och ja, det kommer det. Men när??

Sluta försvinna. Jag vill inte att du ska försvinna. Varför har du redan försvunnit? Varför är du borta? Varför känns det som om du finns? Var var var är du? Kom tillbaka. Kom närmare. Finns, snälla finns! Please come closer, cause my heart doesn't touch yours anymore... Jag saknar. Jag saknar så mycket.

Kan någon ge mig lite tid? Snälla? (Dom har fixat om på blogg.se, så nu ser allt lite hippare ut. Synd att man inte hinner blogga om allt som man ändå inte hinner göra i sitt fantastiska liv som man inte hinner njuta av). TUR att jag har sådana underbara muskotar till vänner. Ni är bäst. You rock my world!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej Elin!
åh- låter grymt att det inte krockar . du & jag på frizon.
jag saknar dig. sjukt mycket just ikväll för jag är sur och arg och bara så sjukt irriterad på mig själv att jag snart kommer spricka. varför är jag så klantig och dum i huvudet ibland?! ÅHH! jag blir helt.. och då börjar jag sakna dig så sjukt mycket och jag vill bara sitta där på mitt rum med dig och prata nostalgi och känna att allt kommer att bli bra.

kommer det bli det?! men ja, för du får komma hiut snart igen för jag saknar dig och sen blir det frizon.

åh! jag saknar dig helt enkelt.

2007-03-08 @ 20:47:18
Postat av: Anonym

hej Elin!
åh- låter grymt att det inte krockar . du & jag på frizon.
jag saknar dig. sjukt mycket just ikväll för jag är sur och arg och bara så sjukt irriterad på mig själv att jag snart kommer spricka. varför är jag så klantig och dum i huvudet ibland?! ÅHH! jag blir helt.. och då börjar jag sakna dig så sjukt mycket och jag vill bara sitta där på mitt rum med dig och prata nostalgi och känna att allt kommer att bli bra.

kommer det bli det?! men ja, för du får komma hiut snart igen för jag saknar dig och sen blir det frizon.

åh! jag saknar dig helt enkelt.

2007-03-08 @ 20:47:22
Postat av: Anonym

oj. två likandana.. det var föresten jag som skrev det, men antar att du fattade det / L

2007-03-08 @ 20:47:43
Postat av: Anonym

och förlåt för att du nu får 4 st kommentarer av samma person .. (:

2007-03-09 @ 19:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0