Imorgon=Ungern!!

image173
Väderutsikterna för morgondagen. Runt 20 grader men molnigt och kanske regn!

Ja, imorgon bär det av. Har laddat och fixat och grejat så nu tror och hoppas jag att allt är klart. Har köpt åksjuketuggummin och sömntabletter och öronproppar och lite allt möjligt. Ska nu hem till Falun och packa väskan och väga den och kolla så att allt är med. Regnjackan verkar bra att ha högt upp i väskan som det ser ut på den där kartan. Men jag hoppas stenhårt på sol!! Särskilt för min lilla fiols skull, den pallar inte dåligt väder. :P Vi kan ju alla hålla tummarna för att fiolen får ha med sig sitt fodral på planet, annars måste jag typ linda in den i en handduk och lägga den i min axelväska!! Det känns lite risky!

Här i Malung regnar det om vart annat, igår var det riktig storm med ösregn och åska. Uscha. Men jag håller mig inomhus in i det längsta. Det är iallafall trevligt. Nu ska jag se om vågen får plats i någon av min 5 väskor som ska med härifrån Malung. Sen ska jag nog äta lite kyckling och slappa innan tåget går. Kommer hem från Ungern på måndag, så vi hörs knappast innan dess! So long//E

Kommentarer
Postat av: Lollo FFS

spejsat, med ungern och allt.
Och så är jag hardcore mitt i alltihopa, hahah. men då kan man ju fråga sig, hur är man då? Ja inte vet jag.

Hoppas du får det najs borta i östeuropa. Hälsa gulaschen från mig. KRAMS!

2007-05-15 @ 15:23:43
URL: http://gitaroo.blogg.se
Postat av: Anonym

vad roligt.
och ring mig sen, när du kommer hem så får jag höra lite om allt. och så kan vi planera livet.

puss

2007-05-15 @ 16:39:11
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0