nunc dimittis

Klockan är snart 2 på natten och jag kan inte sova. Jag har försökt med allt... klassisk musik, humle, läsa, yoga-andningar, gitarr och ja.. hela kittet. Så nu tänkte jag.. jag gör något annat. Jag slår på datorn. Kanske inte den smartaste tanken, men hey jag är smått desperat här. Förstår inte varför jag är pigg, men jag är det. Hela dagen har jag varit trött som en inlagd paprika. Men nu! Nu är jag pigg som en valnöt om  våren! Jag kan inte sova. Så fort jag lägger mig ner i sängen börjar min hjärna gå på högvarv och jag kommer på en massa grejer som jag måste fixa och det kryper som maskar under min hud. I can not relax. Nix pix.

Imorgon ska vi bada på gymnastiken, hurray! Sen på kvällen har mina kära Mozkovitchar releasepartey för sitt album! Awsome! Och på Lördag är det Seaside.. så det är partey all night long häromkring. Man skulle kunna säga att jag oladdar inför det. En riktig uppladdning vore ju liksom att sova. Men jag oladdar genom att hetsa och vara uppe.

but somethings lost and somethings gained, in living every day                                      

nunc dimittis

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D
känner igen det där. var fest att prata lite med dig igår, snart igen - ja tack.
puss

2007-05-25 @ 10:37:07
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0