och det är också en liten sanning.. Henning.

Hej hej här sitter jag i en öde skola. Alla har gått hem för längesen, utom jag! För jag vill inte gå hem än. Önskar just nu att jag hade en EGEN dator i mitt hem istället! Då skulle jag i detta nu sitta i sängen/soffan och läsa bloggar och dricka te. Men nej, jag sitter här i det smått öde biblioteket på den smått öde skolan och känner mig ödesmättad. Eller nått. Imorgon är det bara lärarkabaré KULKULKUL! :D Sen ska jag dra hem till Malung och shuppshuppshupp. Jag dissar alltså falukalaset, you betcha! Höhöhö..

Har lite smått KLÄDKRIS! För jag ska nämligen på 3 fester de närmaste tre veckorna plus två studenter och jag vet inte riiiiktigt vad man ska klä sig i? Jo jag vet att jag har jäääättemycket kläder, men jag ingenting som känns sådär tipptopp rätt. Måste verkligen köpa nya ballerinaskor också för mina är sönder helt, lukar illa (och dessutom hemma hos Thea). Kan ingen bara skänka mig vagabondballerinorna av ren välvilja? Snälla snälla! Kanske man kan fjäska lite för mamsen-mamsen-mamsen (<-- ett internt skämt mellan mig och alla som läst T.H Whites "Svärdet i stenen". Alltså mellan mig och... ingen. haha. kul. asroligt. jag garvar själv här. hahaha)

Jack, oh Jack, rädda mig. Nu. Från denna öde plats. Ooooaahhhäähshhjjjaa! //Henning

Ps! Om jag nu ändå ska prata om vad jag skulle gjort om jag haft en egen dator (vilket jag kommer ha i höst när jag köpt en, så skulle jag också tillbringat halva eftermiddagen med att spela Betapet. Ds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0