Skräcken för telefonen!

image170

Jag har ett erkännande att göra, som jag tror de flesta känner igen sig i. Jag är rädd för att ringa!! Alltså, jag är rädd för att ringa till praoplatser, sommarjobb och så vidare. Jag får århundradets ångest bara av att tänka på det. Om jag tillslut lyckas tvinga mig själv till att hämta telefonen, slå siffrorna och hela kittet så får jag svettningar och hjärtklappningar. När personen i fråga svarar får jag en jättesnabb hjärtattack och vill impulsivt slänga på luren och gömma mig under täcket. Men sen när jag väl pratar brukar det gå jättebra. Och när jag lägger på drar jag en lättnadens suck och blir alldeles matt i hela kroppen. VARFÖR denna rädsla? Antagligen så är det för att jag är rädd att misslyckas, jag är rädd för att få ett stort NEJ från andra sidan telefonen. Eller så är det bara ... läskigt. Av någon anledning. När jag gjort det, klarat biffen, så känner jag mig mäkta stolt. Men innan.. huuuva ångest ångest!

Någon som känner igen sig? Eller är det bara jag... //E

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAGMEDJAGMEDJAGMEDJAGMEDJAGMED!!!!!!!

det är det värsta jag vet, behöver ALLTID en fusklapp med allt jag ska säga.

fick jobbet i transtrand- ska vara köksa :D(och min födelesedag - vi måste ses då och fira)

2007-05-07 @ 18:32:38
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se
Postat av: Liz

känner igen massajättemycket, man vet ju inte vad som väntar; kanske ett hemskt svar som med en arg och väsande stämma lovar att den ska skicka ormar per post till mig. uschamig! inte nåt man vill.

2007-05-09 @ 10:24:14
URL: http://lizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0