Tänk om jag kunde ha mustasch?

image178
  image179

Idag är en mustasch-dag! :) Man skulle kunna behöva en fin mustasch för att liva upp en så grå och trist och seg dag som denna. OM jag hade en mustasch skulle jag tvinna upp kanterna som han där uppe! :) Så man kunde se lite lagom bister ut, eller bara se ut som en cirkusdiriktör! Om jag skulle vara fin någon gång så skulle jag spreja mustaschen med glitterspray! Och om man ville se lite häftig ut kunde man ju allid färga den i någon snygg färg eller styla den som spikes eller nått. Skulle kunna bli ascoolt tror jag!
Jag ju informera om att det snaaaaaaaart är sommarlov och det ska bli sååå skönt. Sommarjobben är kirrade och det mesta inplanerat (även om det kommer bli vansinnigt tight). Men pengar pengar pengar. Det är så det blir. hoppas på att kunna ta lite körlektioner och typ göra mig så klar som möjligt inför min 18års dag! :D (inte förän i november dock).

Men finast mustasch har dock: Henning (som är maskoten för min blogg, förövrigt!)
image180 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Salvador Dali hade en fräsig mustasch.

2007-05-29 @ 16:21:27
Postat av: L

haha. (:

2007-05-29 @ 17:39:54
Postat av: L

haha. (:

2007-05-29 @ 17:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0