Den 13 november!

Detta magiska datum som följt med mig genom hela mitt liv. :) Härligt. Blev fett överraskad imorse när Emma kom och sjöng med blommor (från farfar) och ljus och en fin röd väska med paket i från min familj. Jag hade verkligen ingen aning!! :) Jag fick bidrag till körkortet från farfar och förgylla dagen bidrag av mamma och pappa och farbor. :) Sen fick jag fina stämplar och en uuuurfin stämpeldynepalett. Sen så fick jag också bröderna lejonhjärta DVDn som jag velat ha typ.. hur länge som helst!!! Jag känner mig så glad. Mamma och Lena ringde och sjöng ("..med blommor och tomat.") och pappa och brorsorna (aka Häggbergs manskör) också. Har fått massa grattis sms och grattis kramar och jag känner mig jättenöjd i hela kroppen. Ikväll blir det kalas med tårta, lekar och fiskdamm!

Yiihoo jag är stor!! //E

image325<-- när jag var liten. med tuppkam och olikfärgade naglar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0