Fina fynd!

Igår var jag på Myrorna och fynda tre helbra grejer.



En vinterjacka för 85 spänn

 

Polaroid kamera! :) Märk väl att det står "SPICE" inuti! Det är alltså en äkta polaroid kamera Spice Girls edition. Vet inte om den fungerar, men jag tror det. Måste skaffa film till den bara. Vet ni vad den kostade? 35 spänn!

Tredje fyndet:



Jätteliten espressomaskin som funkar! :) Pris 40 spänn!

Jag vet inte vad ni tycker. Men jag känner att jag har fyndat. Jag känner mig fyndig (!!) Haha!//E

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskade polaroidkameran.

: D
BLINDSIDE 27/11 ! kommer nog bli feting alltså. höras snart ?! - ja tack.

2007-11-18 @ 18:24:30
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0