Idag=fest

I Tisdags hade jag kalas i dess rätta benäming. Emma pyntade hela lägenheten med serpentiner och ballonger och vi byggde en fiskedamm. Gästerna kom och jag fick fina presenter (en hel myskväll med tekanna, temugg, chai, tesil doftljus, en fin bok <3 och choklad. Dessutom världens största muffin) Vi hade bakat prinsesstårta och cupcakes och alla fikade så det stod härliga till. Vi lekte blinkleken och djungeltelegrafen. Jag kan säga så mycket som att det var fruktansvärt hyvens!! :D

Idag ska jag ha lite mer vuxen fest i Linköping. Vi ska skåla i champagne, äta paj och sådär. Tyvärr kunde inte så många komma (bl a pga magsjuka. huvva.) men några fina släktningar ska komma så det blir mys! :)

Partey//E

champange

Kommentarer
Postat av: Anonym

paaaaaaaaarty!!!
:D

2007-11-16 @ 21:45:39
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0