Det går inget vidare..

Fotolektionen gick riktigt kasst. Min ramgrej fuckade asmycket och jag gjorde om samma bild 4 gånger och det var inte kul!! Dessutom gick jag nästan ifrån min kamera när jag skulle hem och tappade alla mina foton på golvet när jag hämtat en ledighetslapp på expreditionen. Cyklade hem och var hungrig, som tusan. Åt riskakor och kollade på Dawsons Creek för att samla kraft. Stekte pannkakor, det enda jag lyckats med idag, typ. Men förövrigt har jag inte lyckats med någonting. Det är jättekallt här fast jag har raggsockor och tjockkofta.

Jag orkar inte göra något vettigt i form av läxor eller något sådant.... Jag vet inte hur det ska gå med betygen och sådär men jag tänker iallafall inte göra något åt det nu. Så det så!

Chaao!//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0