Det tar sig sa mordbrännarn!

(NEEJ inte "japp"!!) Tänker istället börja med:
Ja, somsagt, det tar sig. Har gjort mina hatade läxor, kanske inte direkt mvg nivå men det är iallafall inlämnat i tid. Robert har varit här och skickat lite lovepost till en viss lärare och druckigt chai. Och så har vi slängt in en tvätt. Ibland kan under ske. Men städningen och allt det där har jag inte kommit någon vart med. Sitter i detta nu och halvkollar på andra avsnittet av Labyrint som går på fyran. Har ju inte sett första så det känns ju lite lamt. Men jag måste hänga tvätt strax. Maskinen verkar ha stannat så det kanske är klart. Jag fixar det strax. Alldeles alldeles strax.

Jag säger bara, in the words of Lautréamont: "... vackert som det omförmodade mötet mellan en symaskin och ett paraply på operationsbordet".

Or in the words of Man Ray:
"Is dadalive?
is dadadead?
Dada is
Dadaism"
Snyggt sagt tycker jag!
//E

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0