Ett litet visdomsord till dig!

Detta är ett litet visdomsord som jag kommit på idag som jag tycker att du ska ta med dig på din vandring genom livet:

Lev livet som en lycklig loppa
långt är livet, men läskigt!

... och en katt ska du också få på din livsväg.


Förövrigt är utbrottet av den länge fruktade förskylningen nära. Nu har halsontet och hesheten slagit till. Snuvan är lite till och från. Någon enstaka hostattack har smugit sig in! Men mina förskylningssymptom är en kurva som aldrig riktigt kommer över gränsen för sjukdomsutbrott. Jag tror kanske att jag kommer kunna pusha ner symtomen en gång till (har redan gjort det 3-4 gånger :P). Allt handlar om att inte ge upp!!

So long!//E

Kommentarer
Postat av: ella

slutklämmen på visdomsordet har jag inte hört förut, det var fantastiskt bra. jag såg lite nöjd ut för mig själv här. wohoo. :)
en katt är allt man behöver.
kram.
(haha prettoslut på kommentaren)

2007-10-03 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0