Fina grejer!

Idag har det hänt två väldigt fina grejer. Den första var att mina, thea och olas dreadsschampoon, vax och sprays från Knotty Boy kom fram och vi hämtade ut dom. Nu banne mig ska mina dreads bli snygga och trevliga. :) Hehe! Den andra fina var att vi firade kanelbullens dag med att baka kanelbullar hemma hos Robert! :D Henric var tyvärr inte med för han är och mönstrar i Gbg. Men han slapp lumpen. :P Två killar i min klass fick mönstra (7 st fick alltså inte ens mönstra) och ingen av dom blev det några militärer av. Lite skönt nästan, tycker jag. Det tycker nog dom också. :P

Men bullbaket, hur som helst, gick hyfsat smärtfritt med några smärre missöden som gick att åtgärda.
Dr. Mario och Super Mario 3 gick varmt på nintendot. The Tiny och "stämsånger" (Ella gillar't) var det som spelades. Kaffe och Kanelbulle. Trevliga vänner. Mysigt värre varä.

Är uppe för sent IGEN! Men jag ska säga två saker till. Den första är att Emma köpt ett el-piano så nu har vi bytt replokal till Emmas rum. Det låter fett najs. :) Den andra är att jag nu bokat intensivkurs på höstlovet i Malung! YEAH! Körkortet here I come! :) Shit vad jag måste plugga nu alltså! Heja mig! //E

image280

Kommentarer
Postat av: fia

Tjo! Hittade din sida när jag sökte efter vart man kan köpa dreadsprodukter i sverige! Hursomhelst, jag har ett råd: vaxa inte! Så gott som alla ångrar vaxandet när dreadsen blir äldre och försöker koka ut det eller slita med diskmedel. Många måste klippa av dreadsen eftersom vaxet är svårt att få bort.

2007-11-29 @ 04:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0