För första gången: Nemo sushi :)

För första gången i livet har jag då ätit sushi idag. Och hör och häpna (trumvirvel) jag tyckte det var gott!!! Dock var det lite svårt att äta med pinnarna och sådär. Tappade flera bitar rakt ner i sojan. Plask! Det var lite pinsamt. Hade lite svårt med det starka gröna grejset, visste inte hur det skulle användas. Resturangen hette Wasabi Sushibar och var ett hyvens ställe. Personalen var jättetrevlig och fett effektiv. Det sa bara swooosh swooosh hit och dit och vi fick både fruktkolor och jordgubbsklubba efter maten. Dit ska jag återvända snart!!! :)

Imorgon ska jag spela bas i kyrkan, har precis varit nere i källaren och övat och fick såklart århundradets största blåsa på pekfingret (som vanligt när jag spelar bas i mer än typ 10 minuter. Heja.) Lite jobbigt!!

Vi hann inte gå så mycket på stan idag för vi var på auktion och marknad i kyrkan men imorgon ska vi gå för här har affärerna öppet till 16 på söndagarna, mycket annorlunda jämfört med Falun. Nedanför är en bild på min kofta och på nemosushi! :) Nu ska jag äta middag och sen mysa med mörkchoklad och fruktsallad! XOXO <3//E

koftanemosushi
























And I will dance and sway, while you dream away!


Kommentarer
Postat av: ellah

hallååå

http://www.youtube.com/watch?v=tHBmT_UFW-8
nusrat, man gillar'n. ignorera videon kanske. den var ful.

2007-10-21 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0