Jag är INTE ute och cyklar!

Jag är i Malung och kör bil. Det är finemangmang. Jag har haft 5 lektioner hitills och jag måste säga att jag känner mig FETT mycket bättre redan. Allting flyter på bra och jag tror faktiskt att det här inte kommer bli så svårt som jag trodde. Håller på att plugga teorin också, det går väl.. sådär. Eller jag vet inte. Det är så mycket man måste komma ihåg. Men jag ska köra på som tusan med den också så att den sitter till provet som är den..... HEMLIS!!! Haha :P

Har bott hemma hos Emschlabem de senaste dagarna och igår åt vi pannkakor med lingonsylt och det var gott. Så har vi kollat på Fucking Åmål och Rasmus på Luffen. Två riktigt hyvens filmer på sina olika sätt.
Igår kväll flyttade jag dock hem till Carina och Kattis och igår åt vi fruktsallad, hemmagjord hallonsorbet (som var trés trés bon!) och kollade på Gudfadern. :) Det slutade dock i urflipp som sig bör och jag var trött som klockan 3 på natten när klockan var 22. Det är bra. Kattis kom iallafall med värsta bästa citatet:

"Ja men det är ju små mängder man vräker på"

Tjing!//E

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0