Lista: Torsdagen summa sumarum

  • Timmar av sömn i natt: 4 (inte så kul. men jag var ändå pigg i morse. Yeeey!)
  • Procent smärta i morse: 0% (Jippie! Jag är frisk. Vet inte vad det var för hemsk sak jag drabbades av men jag är glad att den är borta)
  • Antal minuter försenad till musikteorin: För många
  • Antal älghuvuden som jag vågade kolla på på naturkunskapen: ½
  • Antal älghjärnor jag vågade kolla på på naturkunskapen: 1 (YES! Nyfikenheten segrade!)
  • Antal konstiga konstverk från dadaismen utvalda på nutidakonsten: 1
  • Antal musikseminarier om kontrakt, lön och kolektivavtal genomlidna: 1
  • Antal asgoda middagar ätna på Marianns: 1 (jättegod osttortillagrej! Vi blev bjudna av skolan! Nice!)
  • Antal fikan på nya café pralin: 1 (drack jättegod varm choklad och åt en chokladpralin som smakade vit choklad och chai. Yum!)
  • Antal mysjazz konserter med värsta bästa jazzbandet (Kjell Öhman trio): 1
  • Antal minuter aktivt mingel med jazzmusikerna: Max 12
  • Antal måsten genomförda sen hemkomsten för 5 minuter sen: 0 !!!!!
  • Antal måsten som jag måste göra innan jag går och lägger mig: 2 (städa mitt rum. packa.)

Japp, så har dagen sett ut. Jag är så glad och nöjd att jag är frisk igen. Det är så tråkigt och jobbigt att vara sjuk. Imorgon ska jag åka till Linköping och det ska bli så skönt att komma hem och bli lite ompysslad och bara kunna ta det lugnt. Ska kolla på Heroes och Gossip Girl på tåget! Yeah! Viva la bärbara compizen! :) Goodnight!//E

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0