Love is my religion

Sitter här ensam i natten. Lyssnar på Ziggy Marley och halvtittar på en islänsk film på ettan. Vet inte riktigt vad den handlar om men den är fint filmad. Denna Lördag har varit en väldigt slapp dag. Det är ganska skönt faktiskt. Otaliga koppar te, Parallax på Barnkanalen, rep inför imorgon!!

Har provat lite av mina nya dreadsprodukter så nu luktar mina dreads honung och pepparmint. Typ. Det är fett med najs. :P Nej nu ska jag krypa till kojs. Den här inlänska filmen klarar sig nog lika bra utan mig.

LOVE AND PEACE mina vänner!!
muuushe

Kommentarer
Postat av: Anonym

elin.
jag kom precis på att jag saknar dig !! feting mycket. men snart kommer du hit, och livskraft? blir det ett vinnande koncept även iår??

2007-10-07 @ 20:18:38
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0