Måste skynda mig nu..

Kom precis hem från Linköping. Har åkt tåg i mer än 4 timmar. Det tar på krafterna. Suck.. Men det var ganska skönt också att sitta där (läs "ligga över två säten") och sova.. :) Igår var en trevlig dag. Jag spelade bas i kyrkan när barnkören sjöng och dom var jättesöta och jätteglada. Sen gick vi på stan och jag berättade lite för mamma vad jag önskar mig i födelsedagspresent och så fick jag ett par nya jeans. Det var som ett magiskt ögonblick, jag testade tre olika sorters jeans och ALLA passade och såg bra ut. Det har aldrig hänt! Någonsin förut! Det blev ett par mörkblå crocker tillsist, stuprör med hög midja!

Nu måste jag skynda mig till fotot!! So long!!//E

Till Ella:
image305Nusrat Fateh Ali Khan <3<3

Kommentarer
Postat av: e

åååh han är vacker!

2007-10-22 @ 21:35:17
Postat av: Hoppípolla

Älskar Nusrat. Han var och är bäst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0