Orka!!!

Jag är så trött. Imorse när jag vaknade var jag så sjukt trött. Detta berkräftar den så omtalade tesen om att tisdag blivit den nya måndag. Jag är helt slut, både fysiskt och psykiskt. På matten kunde jag inte få igång min hjärna under hela lektionen. Det gick helt enkelt inte. Och vi ska ha prov efter lovet. Oooorka! Så inte bara ska jag lära mig allt som man måste lära sig om bilkörning och körkortsteori, jag måste också plugga in en massa matte C. AAAAAAA!!!!! Jag kommer behöva en veckas lov bara för att vila upp mig efter lovet.

Just nu vilar jag för att snart orka städa och laga mat. Sen måste jag på något sätt uppbringa energin till att göra klart svenska pm:et till muntliga nationella och skriva en analys av det där konstverket. Kom också precis på att jag glömt svenskahäftet i skolan. Igen. Bra gjort. Undrar om jag blir mer trött av att sova lite?

bear<--- Jag! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0