Som en ny människa..

baka
diska

Idag är en sån där dag. En sån där dag när man bara städar, diskar, fixar, packar och ändå kan ta det lugnt. En riktig söndag, som den ska vara. Enda skillnaden är att vi ikväll INTE ska sätta oss framför TVn och trycka godis eller dylikt utan vi ska åka tåg till Malung. (När jag säger vi menar jag emma och jag, inte att jag pratar om mig själv som "vi"). Min första körlektion på min intensiva körvecka är inplanerad och det är bara att köra gasen i botten. Ehhh.. :) Hur som helst så känns vår lägenhet väldigt fräsch och trevlig nu tillskillnad från föregående veckor här. Det är faktiskt najs och jag känner mig verkligen som en ny människa! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0