Yiiieey! Friday night!!

Japp, alla är ute och röker så jag passar på att ta ställning mot långsiktigt självmord och allmän ofräschhet och bloggar istället. Yeey!  :D Patrik och Joel kom hit till oss idag så ikväll så ska vi ha lite party i deras ära. Vi har ätit tacos och bakat cupcakes och just nu sitter jag och diggar lite stevie. När jag stod och piffade mig lite så fick jag värsta vibbarna från mellanstadiet/högstadiet när man skulle på disco! Det var tacosmaken i munnen blandat med smink och lite parfume. :) Hehehe, en härlig tanke. Ojoj.

Ja, så nu hoppas jag att dom där ofräschingarna tänker komma in igen snart så vi kan spela lite kort eller något. Ha en trevlig kväll! PUSS//E

ooohEs1mu, afrodisco. Fint! :)

Kommentarer
Postat av: H

Min man avr en annan man. Sannerligen.

2007-10-13 @ 11:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0