En lördag-söndag?

Japp, denna lördag har varit lite som en söndag. Jag har varit ensam hemma i lägenheten hela dagen, och det har varit skönt faktiskt. Åt frukost och såg på film, övade fiol och sång (fast det gick inge vidare). Har motionerat och tagit en dusch med min nya body shop shower gel, mmmm :) Ätit mer majskolvar och alldeles nyss åkte jag och köpte godis och hyrde film till filmkvällen hos Agnes (som inte börjar förän efter hon jobbat klart, dvs 22.30) så jag chillar lite i soffan. Min gamle polare Joel ringde inne på OK/Q8 och sa att han och några andra var i Borlänge och skulle på någon festival som hette Salut. Han sa att dom skulle komma hit!? Så vi får väl se om dom dyker upp.

Trevlig helg//E


Kommentarer
Postat av: H

JAG TRODDE OCKSÅ DET VAR SÖNDAG!
Så idag vet jag inte rikgit vad det är för dag och allt känns hur konstigt som helst.

2007-09-02 @ 11:15:03
Postat av: Natalie

ha addar dig med!!

2007-09-03 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0